Doplňkové připojištění čelního skla
Údaje potřebné k řešení škody
- Číslo pojistné smlouvy
- Informace o datu škody
- Příčina a rozsah škody na vozidle
- Místo vzniku škody
- Kontaktní údaje účastníků škody
- Informace o způsobu opravy
Zbývající čas pro vyplnění
Na Vaši e-mailovou adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} byl odeslán formulář hlášení pojistné události.
UPOZORNĚNÍ! Hlášení vyplňte nejpozději do {{fields.sendLaterExpiration()}}. Po tomto termínu dojde k automatickému smazání hlášení.
Osoba, jejíž právo na pojistitele přešlo, vydá pojistiteli potřebné doklady a sdělí mu vše, co je k uplatnění pohledávky zapotřebí. Zmaří-li přechod práva na pojistitele, má pojistitel právo snížit plnění z pojištění o částku, kterou by jinak mohl získat. Poskytl-li již pojistitel plnění, má právo na náhradu až do výše této částky.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
V případě využití služeb nesmluvního servisu UNIQA pojišťovna negarantuje úhradu účtovaných nákladů v plné výši a bezproblémový průběh likvidace škody. Vyčkejte na instrukce od našeho technika ohledně provedení prohlídky vozidla. U škody na skle, proveďte prosím fotodokumentaci vlastní.
Pojistitel si může kdykoliv vyžádat zaslání originálů všech dokumentů. Proto si je bezpečně uchovejte a v žádném případě je nevyhazujte či neuplatňujte u jiné pojišťovny.
Pro osobu, která zastupuje osobu s právem na plnění (tedy oprávněnou osobu)
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod čestně prohlašuji, že moje svéprávnost není nijak omezena a nemám ani žádná omezení při zastupování pojištěného, resp. oprávněné osoby, znám důsledky nepravdivosti svých prohlášení a v případě uvedení nepravdivých údajů nahradím pojistiteli veškerou újmu, která mu v důsledku toho vznikne.
Osobní údaje
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně možnosti podání námitky v případě zpracování na základě oprávněného zájmu, práva na přístup a dalších práv, naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů, který je trvale dostupný na webové stránce www.uniqa.cz/osobni-udaje.
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod potvrzujete, že jste se důkladně seznámil s dokumentem Informace o zpracování osobních údajů, zejména s rozsahem zpracovávaných údajů, právními základy (důvody), účely a dobou zpracování osobních údajů a právy, která Vám v této souvislosti náleží.
Úspěšně odeslané
Hlášení škodní události bylo úspěšně odeslané. Na e-mail Vám byla odeslána rekapitulace hlášení škodní události spolu s informacemi, jak postupovat dále.
Vaši škodu můžete vyřešit expresně rychle!
Na e-mail {{fields.notifierEmail.value}} byl odeslán odkaz na nahrání fotografií vozidla, dokumentů a upřesnění rozsahu poškození. V případě, že hlásíte škodu přes Váš telefon, pokračujte stisknutím tlačítka "Pokračovat". Pokud hlásíte škodu prostřednictvím PC, pokračujte otevřením zaslaného odkazu na Váš email v mobilním telefonu.
Číslo škodní události
{{ fields.notifierFirstName.value }}, Pomozte nám zlepšit naše služby!Děkujeme za váš názor
Pomáháte nám dále se zlepšovat.
Chci nahlásit škodu ze stejné škodní události i přes pojištění: Povinné ručení - pojištěný
Škoda je nahlášena. Co bude dál?
1. Potvrzení o nahlášení jsme Vám poslali e-mailem.
Pokud jsme Vás požádali o pořízení fotek, poslali jsem Vám i Fotoprůvodce pro nafocení e-mailem i smskou.
2. Řešíme škodu.
Náš kolega, který vyřizuje Vaši škodu, projde všechny informace a podklady. Někdy se na Vás, nebo jiné osoby spojené se škodou, může ještě obrátit a vyžádat si doplnění. Jakmile informace a dokumenty z hlášení škody zpracujeme, uvidíte stav vyřizování na stránce https://rychleskody.uniqa.cz
3. Škoda je vyřešená.
Výsledek Vám popíšeme v závěrečné zprávě, kterou pošleme e-mailem. Pojistné plnění posíláme na uvedený bankovní účet nebo tomu, kdo provádí opravu.
4. Požádáme Vás o názor.
Pošleme Vám dotazník spokojenosti. Budeme moc rádi, když nám řeknete, jak se nám to povedlo.