Po nahlášení škody Vám pošleme odkaz na Fotoprůvodce.
Tento pomocník Vám usnadní pořizování fotografií poškození a pošle je přímo k nám. Pokud jste měli nehodu, budeme rádi i za fotky z místa. V některých případech fotky od Vás nepotřebujeme nebo je pořídí náš technik.
Posoudíme všechny informace a škodu vyřešíme.
Výsledek Vám popíšeme v závěrečné zprávě. Pojistné plnění posíláme na uvedený bankovní účet, nebo tomu, kdo provádí opravu.
Fotky nám pošlete přes našeho Fotoprůvodce
Většinu menších škod nafotíte mobilem pomocí odkazu na Fotoprůvodce.
Odkaz Vám pošleme po nahlášení škody v e-mailu a SMS.
Odkaz na Fotoprůvodce Vám pošleme v e-mailu a SMS.
Pokud se stala autonehoda, budeme potřebovat i Vaše fotky z místa nehody.
Fotoprůvodce Vám pomůže nafotit vozidlo podle návodu
Není nutné stahovat žádnou aplikaci. Jen si otevřete odkaz v mobilu.
Vozidlo nafotíte tam, kde zrovna stojí.
Stačí mít dost místa kolem vozidla. Nemusíte čekat, až vozidlo prohlídne technik.
Fotoprůvodce fotky pošle rovnou k nám.
A my můžeme zahájit vyřizování Vaší škody.
Kdy po Vás fotky nebudeme chtít?
U větší, nestandardní nebo totální škody prohlédne vozidlo náš technik, nebo autoservis. Nebo fotky nebudeme vůbec potřebovat. Vše Vám dáme vědět po nahlášení škody.
Jak postupovat při dopravní nehodě?
ihned
Záchrana života a zdraví
V případě, že se stanete účastníkem dopravní nehody, je prioritou záchrana života a poskytnutí pomoci.
Zabezpečte místo nehody (reflexní vesta, výstražný trojúhelník, atd.), Poskytněte první pomoc a kontaktujte složky integrovaného záchranného systému:
a)policie: 158*
b)záchranná služba: 155
c)hasičská služba: 150
d)tísňová linka: 112
*Policii volejte v případě:
pokud dojde ke zranění,
pokud škodu způsobil neznámý pachatel nebo neznámé vozidlo,
pokud účastník nehody odmítne podepsat záznam o nehodě,
škodu nahlaste pojišťovně v nejkratším možném čase,
online řešení škodní události je pohodlným a nejrychlejším způsobem oznámení škody,
před samotným nahlášením si připravte:
údaje o smlouvě (číslo smlouvy/zelené karty),
údaje o škodě (zprávu o nehodě/zprávu policie),
údaje o účastnících, poškozeném vozidle nebo majetku včetně kontaktů.
připojením správně vyplněných dokumentů přispějete k urychlení likvidace škody. Po nahlášení obdržíte číslo škody a na e-mail Vám zašleme potvrzení o registraci škody.
využijte možnost pohodlného vybavení škodní události, včetně prohlídky vozidla u některého ze smluvních servisů pojišťovny UNIQA zde,
ve spolupráci se smluvním servisem řešení škody ve zrychleném režimu nepřesáhne 48 hodin. Ostatní škody vyřešíme obvykle do několika dní.
Výhody využití smluvních servisů UNIQA*:
oprava vozidla bez nutnosti čekání na technika pojišťovny,
vyřízení administrativy za klienta,
zrychlený režim výplaty pojistného plnění do 24 hodin,
bezproblémový průběh likvidace škody s výplatou fakturované částky.
* V případě využití služeb nesmluvních servisů UNIQA pojišťovna negarantuje úhradu účtovaných nákladů v plné výši, ani bezproblémový průběh likvidace škody.
Pojistné plnění za škodu na vozidle můžete vyřešit dvěma způsoby:
rozpočtem nákladů na opravu- vyplatíme Vám plnění, které pokryje náklady na případnou opravu vozu.
na základě předložení faktury za opravu Vašeho vozu - využijte nabídku našich smluvních servisů, které se zabývají opravami vozidel, včetně poškozených skel.
v případě opravy ve smluvním servisu zajistí prohlídku pracovník servisu. V případě expresní likvidace postačí Vámi poskytnuta dokumentace. V ostatních případech zajišťujeme prohlídku technikem do 48 hodin od nahlášení škody.
online řešení škodní události je pohodlným a nejrychlejším způsobem oznámení škody. Do
hlášení lze okamžitě připojit požadované dokumenty, čímž urychlíte dobu
likvidace škody. Aktuální stav likvidace škody můžete sledovat online zde,
telefonicky: +420 488 125 125,
e-mailem: info@uniqa.cz,
poštou: vyplněný a podepsaný formulář spolu s podklady ke škodě pošlete na UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6.
pokud disponujete připojištěním příspěvku na náhradní vozidlo, uhradíme Vám půjčení náhradního vozidla v rámci sjednaného limitu. O podmínkách poskytnutí náhradního vozidla se informujte na infolince UNIQA: +420 488 125 125