Online řešení škodní události

Povinné ručení

 

 

 

Nahlásit

Kdy hlásit POV?

Havarijní pojištění

Včetně připojištění:

  • Náhradní vozidlo
  • Ráfky a pneumatiky

Nahlásit

Kdy hlásit havarijní pojištění?

Doplňkové připojištění skel

 

 

 

Nahlásit

Kdy hlásit poškození skla?

Vaši škodu rychle vyřešíme.

vehicles

Snadné a rychlé řešení škody s naším Fotoprůvodcem

Když nahlásíte škodu online a dodáte nám veškeré podklady, můžeme škodu rychle vyřešit. Náš Fotoprůvodce Vám usnadní pořízení fotek.

  1. Připravte si potřebné doklady a nahlaste škodu pohodlně online co nejdříve.  

    Podle druhu události nejčastěji potřebujeme:

    • Řidičský průkaz, pokud bylo vozidlo řízeno
    • Velký nebo aspoň malý technický průkaz
    • Záznam o dopravní nehodě nebo policejní protokol nebo jiný úřední záznam
    • Číslo účtu pro výplatu pojistného plnění
  2. Vyplníte podrobnosti o škodě a přiložíte potřebné dokumenty.

    Dokumenty lze vyfotit jednoduše mobilem. Nahlášení škody Vám potvrdíme e-mailem. Náš Fotoprůvodce Vám usnadní nafocení vozidla.

    Fotoprůvodce

    Náš fotopruvodce Vám usnadní nafocení vozidla

  3. Po nahlášení škody Vám pošleme odkaz na Fotoprůvodce.

    Tento pomocník Vám usnadní pořizování fotografií poškození a pošle je přímo k nám. Pokud jste měli nehodu, budeme rádi i za fotky z místa. V některých případech fotky od Vás nepotřebujeme nebo je pořídí náš technik. 

  4. Posoudíme všechny informace a škodu vyřešíme.

    Výsledek Vám popíšeme v závěrečné zprávě. Pojistné plnění posíláme na uvedený bankovní účet, nebo tomu, kdo provádí opravu.

Fotky nám pošlete přes našeho Fotoprůvodce

Většinu menších škod nafotíte mobilem pomocí odkazu na Fotoprůvodce.
Odkaz Vám pošleme po nahlášení škody v e-mailu a SMS.

  • Odkaz na Fotoprůvodce Vám pošleme v e-mailu a SMS.

    Pokud se stala autonehoda, budeme potřebovat i Vaše fotky z místa nehody.

  • Fotoprůvodce Vám pomůže nafotit vozidlo podle návodu

    Není nutné stahovat žádnou aplikaci. Jen si otevřete odkaz v mobilu.

  • Vozidlo nafotíte tam, kde zrovna stojí.

    Stačí mít dost místa kolem vozidla. Nemusíte čekat, až vozidlo prohlídne technik.

  • Fotoprůvodce fotky pošle rovnou k nám.

    A my můžeme zahájit vyřizování Vaší škody.

 

Kdy po Vás fotky nebudeme chtít?

U větší, nestandardní nebo totální škody prohlédne vozidlo náš technik, nebo autoservis. Nebo fotky nebudeme vůbec potřebovat. Vše Vám dáme vědět po nahlášení škody.

Jak postupovat při dopravní nehodě?

Záchrana života a zdraví ihned

Záchrana života a zdraví

  • V případě, že se stanete účastníkem dopravní nehody, je prioritou záchrana života a poskytnutí pomoci.
  • Zabezpečte místo nehody (reflexní vesta, výstražný trojúhelník, atd.), Poskytněte první pomoc a kontaktujte složky integrovaného záchranného systému:

a)      policie: 158*

b)     záchranná služba: 155

c)      hasičská služba: 150

d)     tísňová linka: 112

*Policii volejte v případě:

  • pokud dojde ke zranění,
  • pokud škodu způsobil neznámý pachatel nebo neznámé vozidlo,
  • pokud účastník nehody odmítne podepsat záznam o nehodě,
  • pokud se účastníci nehody neshodnou na viníkovi,
  • pokud škoda přesahuje hodnotu 100 000 Kč.

 

Více informací

Dokumentace škody na vozidle

  • škodní událost je potřeba zdokumentovat,
  • v případě, že nebude přivolána policie, řádně vyplňte zprávu o nehodě a pořiďte fotodokumentaci z místa nehody,
  • při vyplňování zprávy o nehodě nezapomeňte vyplnit:
    • SPZ (registrační značka/y),
    • identifikaci účastníků nehody, vlastníků vozidel, svědků nehody,
    • údaje o pojištění (číslo pojistné smlouvy, zelené karty, atd.),
    • nákres a popis nehody,
    • informaci, který z řidičů zavinil nehodu a podpisy řidičů.

Více informací

Dokumentace škody na vozidle
Odtáhnutí vozidla co nejdříve

Odtáhnutí vozidla

  • Pro pomoc v případě odtáhnutí vozidla volejte asistenční službu +420 272 101 020,
  • nepřijímejte nabídky asistenčních služeb od neověřených společností.

Více informací

Řešení škody

  • škodu nahlaste pojišťovně v nejkratším možném čase,
  • online řešení škodní události je pohodlným a nejrychlejším způsobem oznámení škody,
  • před samotným nahlášením si připravte:            
    • údaje o smlouvě (číslo smlouvy/zelené karty),
    • údaje o škodě (zprávu o nehodě/zprávu policie),
    • údaje o účastnících, poškozeném vozidle nebo majetku včetně kontaktů.
  • připojením správně vyplněných dokumentů přispějete k urychlení likvidace škody. Po nahlášení obdržíte číslo škody a na e-mail Vám zašleme potvrzení o registraci škody.

Více informací

Řešení škody
Likvidace škody

Likvidace škody

  • využijte možnost pohodlného vybavení škodní události, včetně prohlídky vozidla u některého ze smluvních servisů pojišťovny UNIQA zde,
  • ve spolupráci se smluvním servisem řešení škody ve zrychleném režimu nepřesáhne 48 hodin. Ostatní škody vyřešíme obvykle do několika dní.

Výhody využití smluvních servisů UNIQA*:

  • oprava vozidla bez nutnosti čekání na technika pojišťovny,
  • vyřízení administrativy za klienta,
  • zrychlený režim výplaty pojistného plnění do 24 hodin,
  • bezproblémový průběh likvidace škody s výplatou fakturované částky.

* V případě využití služeb nesmluvních servisů UNIQA pojišťovna negarantuje úhradu účtovaných nákladů v plné výši, ani bezproblémový průběh likvidace škody.

Více informací

Informace o stavu škody

  • po přidělení čísla škody můžete proces vyřizování sledovat online zde.

 

Více informací

Informace o stavu škody
Ukončení řešení škody

Ukončení řešení škody

Pojistné plnění za škodu na vozidle můžete vyřešit dvěma způsoby:

  1. rozpočtem nákladů na opravu vyplatíme Vám plnění, které pokryje náklady na případnou opravu vozu.
  2. na základě předložení faktury za opravu Vašeho vozu - využijte nabídku našich smluvních servisů, které se zabývají opravami vozidel, včetně poškozených skel.

Více informací

Uzavření škodní události

 

 

Více informací

Uzavření škodní události

Rychlé odpovědi na to, co vás nejvíce zajímá

Shrnuli jsme pro vás nejčastější otázky, které pomohou vyřešit vaši situaci rychleji.

Kdy je potřebné kontaktovat policii?
  • pokud dojde ke zranění,
  • pokud škoda přesáhne 100 000 Kč,
  • pokud vznikla škoda na zdraví nebo majetku třetí osoby, dopravním značení nebo komunikaci.
  • pokud škodu způsobil neznámý pachatel nebo neznámé vozidlo,
  • pokud účastník nehody odmítne vyplnit a podepsat záznam o nehodě,
  • pokud se účastníci nehody neshodnou na viníkovi.
Jaký je postup se zabezpečením prohlídky vozidla? 
  • v případě opravy ve smluvním servisu zajistí prohlídku pracovník servisu. V případě expresní likvidace postačí Vámi poskytnuta dokumentace. V ostatních případech zajišťujeme prohlídku technikem do 48 hodin od nahlášení škody.
Jaké jsou další možnosti řešení škody?
  • online řešení škodní události je pohodlným a nejrychlejším způsobem oznámení škody. Do
    hlášení lze okamžitě připojit požadované dokumenty, čímž urychlíte dobu
    likvidace škody. Aktuální stav likvidace škody můžete sledovat online zde,
  • telefonicky: +420 488 125 125,
  • e-mailem: info@uniqa.cz,
  • poštou: vyplněný a podepsaný formulář spolu s podklady ke škodě pošlete na UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6.
Kdy mám nárok na náhradní vozidlo?
  • pokud disponujete připojištěním příspěvku na náhradní vozidlo, uhradíme Vám půjčení náhradního vozidla v rámci sjednaného limitu. O podmínkách poskytnutí náhradního vozidla se informujte na infolince UNIQA: +420 488 125 125
Mám jako poškozený nárok na náhradní vozidlo z povinného ručení viníka?

Náhradní vozidlo můžete nárokovat také jako poškozený z povinného ručení viníka. Na úhradu půjčovného se vztahují tyto podmínky:

  • Zapůjčené vozidlo je svými parametry srovnatelné s havarovaným.
  • Náklady na zapůjčení náhradního vozu mají být účelně vynaložené k zabezpečení vlastních potřeb.
  • Náklady na zapůjčení náhradního vozu by měly být přiměřené a nepřesahovat obvyklou cenovou hladinu pro kategorii zapůjčeného vozu.
    • Přehled obvyklých denních sazeb náhradních vozidel naleznete zde.
  • Doba zapůjčení náhradního vozidla je přiměřená okolnostem případu a době opravy poškozeného auta.
  • V případě totální škody je přiměřená doba od momentu zapůjčení náhradního vozu do okamžiku sdělení UNIQA poj. o totální škodě.

Za účelem prokázání nároku na náhradu nákladů za náhradní vozidlo bude likvidátor požadovat:

  • smlouvu o zápůjčce náhradního vozidla s údaji o počátečním a konečném stavu ujetých kilometrů,
  • fakturu za zapůjčení,
  • kopii technického průkazu zapůjčeného vozidla.
Kontakty
Zavolejte nám
Všeobecná infolinka
Pondělí až pátek od 8:00 do 18:00
Napište nám