Doplňkové připojištění čelního skla
Údaje potřebné k řešení škody
- Číslo pojistné smlouvy
- Informace o datu škody
- Příčina a rozsah škody na vozidle
- Místo vzniku škody
- Kontaktní údaje účastníků škody
- Informace o způsobu opravy
Zbývající čas pro vyplnění
Zbývající čas pro vyplnění
Vyplňte svůj e-mail a dokončete formulář později
Chcete dokončit hlášení pojistné události později?
Na Vaši e-mailovou adresu bude zaslán odkaz na dokončení hlášení. Údaje, které jste vyplnili ve formuláři, budou uloženy.
Na Vaši e-mailovou adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} byl odeslán formulář hlášení pojistné události.
UPOZORNĚNÍ! Hlášení vyplňte nejpozději do {{fields.sendLaterExpiration()}}. Po tomto termínu dojde k automatickému smazání hlášení.
Osoba, jejíž právo na pojistitele přešlo, vydá pojistiteli potřebné doklady a sdělí mu vše, co je k uplatnění pohledávky zapotřebí. Zmaří-li přechod práva na pojistitele, má pojistitel právo snížit plnění z pojištění o částku, kterou by jinak mohl získat. Poskytl-li již pojistitel plnění, má právo na náhradu až do výše této částky.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
Smluvní partner působí celorepublikově, disponuje mobilním servisem schopným zajistit opravu metodou PDR (bez nutnosti tmelení a lakování karoserie) ve Vašem domovském servisu (v dealerství, kde byl Váš vůz pořízen/pojištěn) nebo, nemáte-li v pojistce uveden domovský servis, v jiné opravně v lokalitě Vašeho bydliště.
V případě využití služeb nesmluvního servisu UNIQA pojišťovna negarantuje úhradu účtovaných nákladů v plné výši a bezproblémový průběh likvidace škody. Vyčkejte na instrukce od našeho technika ohledně provedení prohlídky vozidla. U škody na skle, proveďte prosím fotodokumentaci vlastní.
Pojistitel si může kdykoliv vyžádat zaslání originálů všech dokumentů. Proto si je bezpečně uchovejte a v žádném případě je nevyhazujte či neuplatňujte u jiné pojišťovny.
Úspěšně odeslané
Hlášení škodní události bylo úspěšně odeslané. Na e-mail Vám byla odeslána rekapitulace hlášení škodní události spolu s informacemi, jak postupovat dále.
Vaši škodu můžete vyřešit expresně rychle!
Na e-mail {{fields.notifierEmail.value}} byl odeslán odkaz na nahrání fotografií vozidla, dokumentů a upřesnění rozsahu poškození. V případě, že hlásíte škodu přes Váš telefon, pokračujte stisknutím tlačítka "Pokračovat". Pokud hlásíte škodu prostřednictvím PC, pokračujte otevřením zaslaného odkazu na Váš email v mobilním telefonu.
Číslo škodní události
Chci nahlásit škodu ze stejné škodní události i přes pojištění: Povinné ručení - pojištěný
Jak postupovat dále?
Na e-mail {{fields.notifierEmail.value}} jsme Vám zaslali všechny potřebné informace.
1. Doložení dokladů potřebných k likvidaci škodní události
Pro úspěšnou likvidaci škodní události je nutné doložit doklady, které jsou specifické pro jednotlivé druhy škod. V případě potřeby Vás bude kontaktovat likvidátor s požadavkem na doložení dokladů. Ty můžete doručit online přes naše webové rozhraní na adrese: https://rychleskody.uniqa.cz
2. Likvidace škodní události
Likvidátor se seznámí s doloženými doklady, hlášením škodné události a provede potřebné kroky k uzavření škodné události. V některých případech jsou kontaktovány osoby, které jsou spojeny se škodou.
3. Uzavření škodní události
Po doložení všech potřebných dokladů a ukončení šetření likvidátor škodní událost uzavře. O uzavření škodné události je informována oprávněná osoba (pojištěný, pojistník, poškozený, oprávněná osoba).