Havarijní pojištění
Nahlášení škody online je snadné a zabere jen chvilku
Ušetřete čas, který byste věnovali psaní mailů nebo telefonování. Nahlaste škodu online a my Vaši škodu vyřešíme bez zbytečných průtahů.
-
Než začnete, připravte si prosím dokumenty v elektronické podobě. Stačí je vyfotit mobilem:
- Řidičský průkaz, pokud bylo vozidlo řízeno
- Velký nebo aspoň malý technický průkaz
- Záznam o dopravní nehodě nebo policejní protokol nebo jiný úřední záznam
- Vyplňovat budete různé detaily o škodě,
a také číslo Vašeho účtu. - Fotky potřebujeme jen někdy. V takovém případě Vám pošleme odkaz na našeho Fotoprůvodce.
Náš fotopruvodce Vám usnadní nafocení vozidla
- Pokud bychom ještě něco potřebovali,
požádáme Vás o to dodatečně.
A teď už honem do toho,
za pár minut máte hotovo!
Údaje potřebné k řešení škody
- Lorem ipsum
- Informace o datu škody
- Příčinu a rozsah vzniklé škody
- Místo vzniku škody
- Kontaktní údaje účastníků škody
- Záznam o nehodě
- Údaje o svědcích nehody
Zbývající čas pro vyplnění
Na Vaši e-mailovou adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} byl odeslán formulář hlášení pojistné události.
UPOZORNĚNÍ! Hlášení vyplňte nejpozději do {{fields.sendLaterExpiration()}}. Po tomto termínu dojde k automatickému smazání hlášení.
Uveďte údaje, které jsou Vám o šetření známy
Můžete vybrat několik možností
Nahrajte vše, co máte nyní k dispozici. Bez dokumentů nemůžeme začít škodu řešit. Originály dokumentů si vždy ponechte, kdybychom je od Vás potřebovali doložit.
Co se stane po dokončení hlášení
- Obdržíte SMS a email se shrnutím hlášení a odkazem na Fotoprůvodce
- Odkaz otevřete v mobilu a podle jednoduchého návodu nafotíte poškození
- Fotky se automaticky odešlou k nám a Vy máte hotovo
Pro osobu, která zastupuje osobu s právem na plnění (tedy oprávněnou osobu)
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod čestně prohlašuji, že moje svéprávnost není nijak omezena a nemám ani žádná omezení při zastupování pojištěného, resp. oprávněné osoby, znám důsledky nepravdivosti svých prohlášení a v případě uvedení nepravdivých údajů nahradím pojistiteli veškerou újmu, která mu v důsledku toho vznikne.
Osobní údaje
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně možnosti podání námitky v případě zpracování na základě oprávněného zájmu, práva na přístup a dalších práv, naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů, který je trvale dostupný na webové stránce www.uniqa.cz/osobni-udaje.
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod potvrzujete, že jste se důkladně seznámil s dokumentem Informace o zpracování osobních údajů, zejména s rozsahem zpracovávaných údajů, právními základy (důvody), účely a dobou zpracování osobních údajů a právy, která Vám v této souvislosti náleží.
Úspěšně odeslané
Hlášení škodní události bylo úspěšně odeslané. Na e-mail Vám byla odeslána rekapitulace hlášení škodní události spolu s informacemi, jak postupovat dále.
Vaši škodu můžete vyřešit expresně rychle!
Na e-mail {{fields.notifierEmail.value}} byl odeslán odkaz na nahrání fotografií vozidla, dokumentů a upřesnění rozsahu poškození. V případě, že hlásíte škodu přes Váš telefon, pokračujte stisknutím tlačítka "Pokračovat". Pokud hlásíte škodu prostřednictvím PC, pokračujte otevřením zaslaného odkazu na Váš email v mobilním telefonu.
Číslo škodní události
{{ fields.notifierFirstName.value }}, Pomozte nám zlepšit naše služby!Děkujeme za váš názor
Pomáháte nám dále se zlepšovat.
Chci nahlásit škodu ze stejné škodní události i přes pojištění: Povinné ručení - pojištěný Povinné ručení - poškozený
Škoda je nahlášena. Co bude dál?
1. Potvrzení o nahlášení jsme Vám poslali e-mailem.
Pokud jsme Vás požádali o pořízení fotek, poslali jsem Vám i Fotoprůvodce pro nafocení e-mailem i smskou.
2. Řešíme škodu.
Náš kolega, který vyřizuje Vaši škodu, projde všechny informace a podklady. Někdy se na Vás, nebo jiné osoby spojené se škodou, může ještě obrátit a vyžádat si doplnění. Jakmile informace a dokumenty z hlášení škody zpracujeme, uvidíte stav vyřizování na stránce https://rychleskody.uniqa.cz
3. Škoda je vyřešená.
Výsledek Vám popíšeme v závěrečné zprávě, kterou pošleme e-mailem. Pojistné plnění posíláme na uvedený bankovní účet nebo tomu, kdo provádí opravu.
4. Požádáme Vás o názor.
Pošleme Vám dotazník spokojenosti. Budeme moc rádi, když nám řeknete, jak se nám to povedlo.
Přesměrováni do formuláře poškození skel
Budete přesměrováni do formuláře poškození skel, kde si následně vyberete rozsah poškození, příčinu škody a konkrétní poškození čelního skla.