Povinné ručení - poškozený
Nahlášení škody online je snadné a zabere jen chvilku
Ušetřete čas, který byste věnovali psaní mailů nebo telefonování. Nahlaste škodu online a my Vaši škodu vyřešíme bez zbytečných průtahů.
-
Než začnete, připravte si prosím dokumenty v elektronické podobě. Stačí je vyfotit mobilem:
- Řidičský průkaz, pokud bylo vozidlo řízeno
- Velký nebo aspoň malý technický průkaz
- Záznam o dopravní nehodě nebo policejní protokol nebo jiný úřední záznam
- Vyplňovat budete různé detaily o škodě,
a také číslo Vašeho účtu. - Fotky potřebujeme jen někdy. V takovém případě Vám pošleme odkaz na našeho Fotoprůvodce.
Náš fotopruvodce Vám usnadní nafocení vozidla
- Pokud bychom ještě něco potřebovali,
požádáme Vás o to dodatečně.
A teď už honem do toho,
za pár minut máte hotovo!
Údaje potřebné k řešení škody
- Lorem ipsum
- Údaje o škode (adresa, dátum, popis poškodenia)
- Údaje o poistenej osobe – nahlasovateľovi (meno a priezvisko)
- Údaje o poškodenej osobe a majetku (čo bolo poškodené, kde sa daná vec nachádza)
- Kontaktné údaje osoby, s ktorou budeme ďalej komunikovať (meno, vzťah k poistenému, tel. číslo, e-mail)
Zbývající čas pro vyplnění
Na Vaši e-mailovou adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} byl odeslán formulář hlášení pojistné události.
UPOZORNĚNÍ! Hlášení vyplňte nejpozději do {{fields.sendLaterExpiration()}}. Po tomto termínu dojde k automatickému smazání hlášení.
Uveďte údaje, které jsou Vám o šetření známy
Nahrajte vše, co máte nyní k dispozici. Bez dokumentů nemůžeme začít škodu řešit. Originály dokumentů si vždy ponechte, kdybychom je od Vás potřebovali doložit.
Co se stane po odeslání
- Obdržíte SMS a email se shrnutím hlášení a odkazem na Fotoprůvodce
- Odkaz otevřete v mobilu a podle jednoduchého návodu nafotíte poškození
- Fotky se automaticky odešlou k nám a Vy máte hotovo
Pro osobu, která zastupuje osobu s právem na plnění (tedy oprávněnou osobu)
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod čestně prohlašuji, že moje svéprávnost není nijak omezena a nemám ani žádná omezení při zastupování pojištěného, resp. oprávněné osoby, znám důsledky nepravdivosti svých prohlášení a v případě uvedení nepravdivých údajů nahradím pojistiteli veškerou újmu, která mu v důsledku toho vznikne.
Osobní údaje
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně možnosti podání námitky v případě zpracování na základě oprávněného zájmu, práva na přístup a dalších práv, naleznete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů, který je trvale dostupný na webové stránce www.uniqa.cz/osobni-udaje.
Odesláním tohoto formuláře on-line hlášení škod potvrzujete, že jste se důkladně seznámil s dokumentem Informace o zpracování osobních údajů, zejména s rozsahem zpracovávaných údajů, právními základy (důvody), účely a dobou zpracování osobních údajů a právy, která Vám v této souvislosti náleží.
Úspěšně odeslané
Hlášení škodní události bylo úspěšně odeslané. Na e-mail Vám byla odeslána rekapitulace hlášení škodní události spolu s informacemi, jak postupovat dále.
Číslo škodní události
Číslo škodní události
{{ result_data.insuranceEventNumber }}SPZ (RZ)
{{damage.carEcv}}Poškozený majetek
{{itm.damagedItem }},Specifikace újmy na zdraví
{{damage.damageDetail}}Specifikace jiné škody
{{damage.damageDetail}}{{ fields.notifierFirstName.value }}, Pomozte nám zlepšit naše služby!Děkujeme za váš názor
Pomáháte nám dále se zlepšovat.
Chci nahlásit škodu ze stejné škodní události i přes pojištění: Havarijní pojištění
Škoda je nahlášena. Co bude dál?
1. Potvrzení o nahlášení jsme Vám poslali e-mailem.
Pokud jsme Vás požádali o pořízení fotek, poslali jsem Vám i Fotoprůvodce pro nafocení e-mailem i smskou.
2. Řešíme škodu.
Náš kolega, který vyřizuje Vaši škodu, projde všechny informace a podklady. Někdy se na Vás, nebo jiné osoby spojené se škodou, může ještě obrátit a vyžádat si doplnění. Jakmile informace a dokumenty z hlášení škody zpracujeme, uvidíte stav vyřizování na stránce https://rychleskody.uniqa.cz
3. Škoda je vyřešená.
Výsledek Vám popíšeme v závěrečné zprávě, kterou pošleme e-mailem. Pojistné plnění posíláme na uvedený bankovní účet nebo tomu, kdo provádí opravu.
4. Požádáme Vás o názor.
Pošleme Vám dotazník spokojenosti. Budeme moc rádi, když nám řeknete, jak se nám to povedlo.